مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:252021-01-18پزشكي

احتمال نیاز به تزریق ادواری واکسن کرونا به دلیل جهش ویروس


یک پزشک متخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به مشاهده جهش های مختلف در کروناویروس، خاطرنشان کرد که این موضوع نیاز به تزریق ادواری و سالانه واکسن کرونا را متحمل می کند.

- ایسنا/فارس یک پزشک متخصص بیماری های عفونی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اشاره به مشاهده جهش های مختلف در کروناویروس، خاطرنشان کرد که این موضوع نیاز به تزریق ادواری و سالانه واکسن کرونا را متحمل می کند.

دکتر اورنگ ایلامی دوشنبه 29 دی در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی کرونای انگلیسی، گفت: عامل این بیماری یک نوع جهش یافته از کروناویروس است اما استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شست و شوی مکرر دست ها و دیگر اقدامات توصیه شده در پروتکل های مقابله با کرونا، انسان را در برابر آن حفاظت می کند.

این متخصص بیماری های عفونی، علت انتشار ویروس کرونا را نبود توازن جمعیت بین انسان و حیات وحش و همچنین قرار گرفتن حیوانات وحشی در سبد غذایی بعضی از جوامع انسانی و دست اندازی بشر به حیات وحش دانست و گفت: به گفته سازمان بهداشت جهانی کروناویروس جدید کشف شده در انگلیس، با سرعت انتقال بالاتر، هنوز از کنترل خارج نشده است و باید با اقدامات پیشگیرانه، از شیوع بیشتر آن جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال نیاز به تزریق ادواری واکسن کرونا به دلیل جهش ویروس

احتمال نیاز به تزریق ادواری واکسن کرونا به دلیل جهش ویروس