مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 06:252021-01-18سياسي

نامه رییس مجلس شورای یمن به همتایان خود درباره تروریستی خواندن انصارالله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی تروریستی خواندن جنبش انصارالله توسط آمریکا محمد حسین العیدروس رییس مجلس شورای یمن نامه هایی به همتایان خود، - رییس مجلس شورای یمن در نامه ای به همتایان خود نوشت، تروریستی خواندن انصارالله توسط آمریکا نتایج منفی بر مسیر حل و فصل سیاسی بحران یمن و نیز امنیت و ثبات منطقه خواهد داشت و باید برای لغو این تصمیم تلاش شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در پی تروریستی خواندن جنبش انصارالله توسط آمریکا محمد حسین العیدروس رییس مجلس شورای یمن نامه هایی به همتایان خود، رؤسای پارلمان ها و امثال آن فرستاد.

بر اساس گزارش خبرگزاری سبأ ، در این نامه ها که به مقامات کشور هایی مانند مالزی، پاکستان، اندونزی، ایران، روسیه، چین، ژاپن، هند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، هلند، بلژیک، اتریش، استرالیا، آرژانتین و برزیل و .

به علاوه آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل در یمن فرستاده شد، آمده است، حمایت آمریکا از ائتلاف متجاوز منجر به جنایات بسیاری در حق مردم یمن و تلاش هایی برای تجزیه این کشور، اشغال خاک آن و سرقت ثروت هایش شده است.

العیدروس تأکید کرد، تصمیم دولت آمریکا نتایج منفی بر مسیر حل و فصل سیاسی بحران یمن، سیر مذاکرات صلح با نظارت سازمان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه رییس مجلس شورای یمن به همتایان خود درباره تروریستی خواندن انصارالله

نامه رییس مجلس شورای یمن به همتایان خود درباره تروریستی خواندن انصارالله