مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 05:452021-01-18اجتماعي

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است/ احمدآباد در وضعیت قرمز


مدیرامور آزمایشگاهای محیط زیست استان اصفهان گفت: کیفیت هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص 128 وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می دهد.

- بابک صادقیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کیفیت هوای استان اصفهان طی 24 ساعت منتهی به ساعت 9 صبح امروز اظهار داشت: در حال حاضر کیفیت هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص 128 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

وی با بیان اینکه میانگین کیفیت هوای شهر اصفهان برای امروز تاکنون بر روی عدد 115 قرار گرفته است، ابراز داشت: روز گذشته نیز میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان با قرار گرفتن بر روی عدد 115 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس بوده است.

مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر کیفیت هوا در احمدآباد با قرار گرفتن بر روی شاخص 162 در وضعیت ناسالم برای عموم است، ادامه داد: کیفیت هوا در ایستگاه های استانداری 110، خرازی 127 و پروین بر روی شاخص 146 و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

وی گفت: در حال حاضر کیفیت هوا در منطقه رودکی و سگزی به ترتیب با قرار گرفتن بر روی شاخص های 96 و 66 در وضعیت سالم ثبت شده است.

صادقیان در خصوص کیفیت هوا در دیگر شهرهای استان اصفهان نیز ابراز داشت: کیفیت هوا در شاهین شهر و مبارکه به ترتیب با شاخص 72 و 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است/ احمدآباد در وضعیت قرمز

هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم است/ احمدآباد در وضعیت قرمز