مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 03:502021-01-18فناوري

توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات در 14 روستای فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات و راه اندازی اینترنت پرسرعت در 14 روستای دیگر استان واقع در پنج شهرستان فارس با جمعیت 15 هزار نفر خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات و راه اندازی اینترنت پرسرعت در 14 روستای دیگر استان واقع در پنج شهرستان فارس با جمعیت 15 هزار نفر خبر داد.

مهرداد سهرابی با اعلام این خبر گفت: در یک هفته گذشته، چهار هزار و 539 خانوار روستایی در شهرستانهای شیراز، مرودشت، کازرون، داراب و اقلید با جمعیت 15 هزار نفر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیار متصل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات فارس، سهرابی تعداد روستاهای برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در این شهرستانها را 14 روستا برشمرد و تصریح کرد: روستای کافتر از توابع شهرستان اقلید و روستای گاوکشک از توابع شهرستان کازرون با جمعیت دو هزار نفر در قالب 612 خانوار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت متبوع (USO) به شبکه پهن باند سیار اپراتور اول مجهز شدند.

سهرابی افزود: روستاهای راهنویه، عباس آباد، قیاس آباد، گل مکان باصری و گل مکان قشلاق از توابع شهرستان مرودشت، روستاهای عبدویی، کلانی و گرگنا از توابع شهرستان کازرون، روستاهای اعراب قن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات در 14 روستای فارس

توسعه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات در 14 روستای فارس