مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 دی 1399 ساعت 02:302021-01-17اقتصادي

پایانه شرق در انتظار طرح توجیهی شهرداری


رییس کمیته عمران شورای شهر تهران بر لزوم ارائه هر چه سریعتر طرح توجیهی تغییر کاربری پایانه شرق توسط شهرداری تهران تاکید کرد.

- رییس کمیته عمران شورای شهر تهران بر لزوم ارائه هر چه سریعتر طرح توجیهی تغییر کاربری پایانه شرق توسط شهرداری تهران تاکید کرد.

افشین حبیب زاده در گفت وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت پایانه شرق با بیان اینکه احداث پایانه شرق در شرقی ترین نقطه از شهر تهران از سال 71 کلید خورد، اما این پایانه با پیشرفت حدود 80 درصدی، هنوز به بهره برداری نرسیده، گفت: پروژه پایانه شرق جدید در منطقه 13 شهرداری تهران و در اراضی مجاور جاده دماوند با مساحت حدود 30 هکتار در حال اجراست.

به گفته وی، مطالعات مرحله اولیه این پایانه بزرگ در سال 71 شروع شده است و بررسی ها نشان داده که پایانه موجود به علت واقع شدن در نقطه گره ترافیکی سه راه تهرانپارس و همچنین مجاورت با بافت مسکونی و شهری باعث ترافیک و آلودگی بصری، صوتی و هوا برای ساکنان بافت های مجاور شده است که با افتتاح و بهره برداری از پایانه جدید این پایانه می تواند در آینده ای نزدیک باعث حل قسمتی از مشکلات در حوزه حمل و نقل شد.

وی بیان کرد: البته از مدت ها پیش اختلاف نظر بر سر این موضوع که آیا این پروژه با کاربری پایانه شرق ادامه یابد و یا اینکه به عنوان یک پروژه فرهنگی مورد بهره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه شرق در انتظار طرح توجیهی شهرداری

پایانه شرق در انتظار طرح توجیهی شهرداری