مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 23:502021-01-17پزشكي

اختصاص اعتبار منوط به افتتاح در این دولت است/ استاندار مازندران پاسخ دهد


سوالی که از دانشگاه علوم پزشکی مازندران داریم این است آیا پروژه ای که در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 11 سال از زمان کلنگ زنی آن می گذرد آیا نیازمند عزم راسخ استاندار، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعیآنچه که این روزها برای مازندران پرهیاهو دارای اهمیت است و افکار عمومی جامعه را از وضعیت شدید قرمز کرونا یی هراسان کرده است، کمبود تخت های بیمارستانی است.

ساری به عنوان مرکز استان روزانه پذیرای تعداد بی شماری از بیمارانی است که از شهرستان های اطراف وارد مرکز استان می شوند تا از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شوند.

در حال حاضر که حدود یکسالی است تمام مردم جهان با ویروس کرونا مواجه هستند و معلوم نیست تا چند سال دیگر درگیر این ویروس باشند ضرورت ارائه هر چه بهتر رسیدگی کادر درمان را دو چندان می کند.

بیمارستان های شهرستان ساری که از فرسودگی بالایی برخوردار هستند و گاهی در شرایط کرونایی بیماران با کمبود تخت بیمارستانی مواجه هستند که باید نسبت به ساخت بیمارستان در استان گام های جدی تری برداشته شود.

این خبرگزاری از زمان بازید محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه چندین گزارش در راستای پیگیری ساخت بیمارستان ماهفروجک ساری به افکار عمومی جامعه اطلاع رسانی کرد که تنها منتج به یک بار نامه نگاری استاندار مازندرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار منوط به افتتاح در این دولت است/ استاندار مازندران پاسخ دهد

اختصاص اعتبار منوط به افتتاح در این دولت است/ استاندار مازندران پاسخ دهد