مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 23:452021-01-17بين الملل

ترامپ با کمترین میزان محبوبیت کاخ سفید را ترک می کند


رییس جمهور کنونی آمریکا در حالی کاخ سفید را ترک می کند که کمترین میزان رضایت عمومی از عملکرد خود را در دوره چهارساله ریاست جمهوری اش تجربه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری آکسیوس، دونالد ترامپ رییس جمهور کنونی آمریکا که سه روز دیگر سکان هدایت کاخ سفید را به رقیب انتخاباتی اش، جو بایدن واگذار می کند؛ این روزها کمترین میزان رضایت عمومی از عملکرد خود را در کارنامه چهارساله ریاست جمهوری اش ثبت می کند.

نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد که پس از یورش هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در روز ششم ژانویه که به تخریب و غارت اموال این نهاد قانونگذاری و کشته شدن پنج نفر انجامید، میزان حمایت ها از ترامپ حتی در میان هم حزبیان جمهوری خواهش بسیار کاهش یافته است.

نظرسنجی مشترک شبکه خبری اِی بی سی نیوز / روزنامه واشنگتن پست نشان می دهد که نرخ رضایت عمومی از عملکرد ترامپ 38 درصد است؛ در برابر 60 درصد عدم رضایت- که با اوج عدم رضایت از عملکرد وی در آگوست 2018 مطابقت می کند.

بررسی انجام شده توسط مرکز نظرسنجی پیو نیز نرخ رضایت پایین تری (29 درصدی) را نشان می دهد که از کمترین نرخ رضایت از عملکرد وی در دوران ریاست جمهوری اش، 9 درصد پایین تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ با کمترین میزان محبوبیت کاخ سفید را ترک می کند

ترامپ با کمترین میزان محبوبیت کاخ سفید را ترک می کند