مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 23:002021-01-17بين الملل

تلفات کرونا در آمریکا تا اواخر ماه آینده از 500 هزار نفر عبور می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ران کالین رییس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت آینده جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا درباره افزایش شمار تلفات کرونا در این کشور هشدار داد و پیش بینی کرد که احتمالا طی هفته های آینده شمار قربانیان آمریکاییها به دلیل .

- رییس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت آینده آمریکا هشدار داد که تا اواخر ماه فوریه(ماه بعدی میلادی)، شمار تلفات ناشی از ویروس کرونا در این کشور از 500 هزار نفر نیز عبور خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ران کالین رییس ستاد کارکنان کاخ سفید در دولت آینده جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا درباره افزایش شمار تلفات کرونا در این کشور هشدار داد و پیش بینی کرد که احتمالا طی هفته های آینده شمار قربانیان آمریکاییها به دلیل ویروس کرونا از 500 هزار نفر عبور کند.

در حال حاضر حدود 400 هزار آمریکایی بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

براساس گزارش نیویورک تایمز، کالین گفته، شرایط پاندمی کرونا به جای بهتر شدن رو به وخامت است و افرادی که امروز به این ویروس مبتلا میشوند ماه آینده دچار بیماری خواهند شد بنابراین در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس تعداد تلفات بیشتری را شاهد خواهیم بود و مدتی طول خواهد کشید تا این شرایط برعکس شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات کرونا در آمریکا تا اواخر ماه آینده از 500 هزار نفر عبور می کند

تلفات کرونا در آمریکا تا اواخر ماه آینده از 500 هزار نفر عبور می کند