مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 21:452021-01-17سياسي

چشم های از حدقه بیرون زده!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری نوشت: 1- قدرت خیره کننده موشک ها و پهپادهای سپاه که روز جمعه، در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 به نمایش درآمد، - حالا به این پیش بینی 32 سال قبل امام راحلمان - رضوان الله تعالی علیه - دقت کنید؛ اینجانب به نظام های آمریکایی و اروپایی اخطار می ‏کنم که تا دیر نشده و در باتلاق مرگ فرو نرفته ‏اید، از خلیج فارس بیرون روید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، حسین شریعتمداری نوشت: 1- قدرت خیره کننده موشک ها و پهپادهای سپاه که روز جمعه، در رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 به نمایش درآمد، بازتاب گسترده در سراسر جهان داشت.

ملت های مسلمان با نگاهی تحسین برانگیز و دشمنان با چشمان وحشت زده و از حدقه بیرون آمده، شاهد این دستاورد بزرگ جمهوری اسلامی ایران بودند.

سردار حاجی زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در این باره گفت: امروز هدف ما انهدام ناوگان دشمن در شمال اقیانوس هند و در فاصله هزار و 800 کیلومتری بود که موشک های بالستیک به سمت این منطقه روانه شد و اهداف را منهدم کرد.

این رزمایش، تمرین ناکارآمدسازی نقاط قوت دشمن در بخش دریایی بود.

در صورتی که دشمنان ما در شعاع 2 هزار کیلومتری ناکارآمد شوند، در واقع با ناکارآمدی قطعی مواجه و توان شلیک موشک های کروز را نداشته و دیگر هواپیمایی نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم های از حدقه بیرون زده!

چشم های از حدقه بیرون زده!