مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 20:502021-01-17ورزشي

آخرین آرزوی نخستین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمد


بلند پرواز بود تا آنجا که پزشکی را رها کرده و یکی از 20 خلبان زن ایران و نخستین بانوی خلبان استان کهگیلویه و بویراحمد شده و حالا بزرگترین آرزویش هدایت هواپیمای بویینگ 747 در ایران است.

- بیش از 100 پرواز داشته و از آسمان های یزد، رفسنجان و .

.

.

گذشته است اما گلایه مند از بها ندادن به زنان خلبان در کشور می گوید که اگر این روند ادامه یاید کشور را به مقصد امارات ترک خواهد کرد و این حرفه را در کشور دیگری دنبال خواهد کرد.

زهرا اسکندری نخستین خلبان زن استان کهگیلویه و بویراحمد است که او اولین مهر ماه 97 در رشته خلبانی دانشگاه بوتیاماهان کرمان پذیرفته شد.

این خانم 22 ساله مجرد اهل شهر یاسوج است، تا حالا بیش از 100 پرواز به شهرهای مختلف از جمله رفسنجان، سیرجان، یزد و شیراز انجام داده اما تاکنون به زادگاهش شهر یاسوج پروازی نداشته که امیدوار است شرایط انجام پروازهای فرودگاه یاسوج برایش فراهم شود.

زهرا اسکندری از خلبانان جوان استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص زندگی خلبانی اش، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا توضیحاتی جالب و لذت بخشی داده که شاید بهتر باشد از زبان خودش بخوانیم.

خودش را اینگونه معرفی می کند؛ زهرا اسکندری هستم 22 ساله و مجرد(متولد 19 تیرماه 77 ) مهر ماه سال 97 در رشته خلبانی دانشگاه بوتیاماهان کرمان پذیرفته شدم و هم اکنون در حال طی مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آرزوی نخستین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمد

آخرین آرزوی نخستین بانوی خلبان کهگیلویه و بویراحمد