مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 20:352021-01-17ورزشي

ساختار دفاع استقلال ایراد دارد/ مقابل تراکتور نباید اشتباهات دربی تکرار شود


هافبک سابق استقلال با بیان اینکه آبی پوشان برابر پرسپولیس در خط دفاع مشکلات زیادی داشتند، گفت: ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد و فکری هر چه زودتر باید آن را برطرف کند.

- ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد عملکرد آبی پوشان در دربی گفت: استقلال از نظر امتیازی شرایط خوبی داشت و در صدر جدول قرار گرفته بود.

آنها گل زودهنگامی را به ثمر رساندند و همه انتظار داشتند این گل زنی تداوم پیدا کند اما به یک باره روند بازی عوض شد و پرسپولیس که بازی را واگذار کرده بود با تمام قدرت هجوم آورد تا بتواند به گل تساوی دست پیدا کند اما در نیمه اول توفیقی به دست نیاورد.

همدانی تصریح کرد: نیمه دوم استقلال کاملاً تمرکزش را از دست داد و اشتباهات فاحش خط دفاعی سبب شد تا قرمزپوشان به دو گل دست پیدا کنند.

ساختار دفاعی استقلال ایراد دارد و فکری باید هرچه زودتر آن را برطرف کند.

در هفته های اخیر بارها اهالی فوتبال بر این موضوع تأکید داشتند و امیدوارم کادر فنی استقلال تدبیری برای این موضوع بیندیشد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس که خود را برنده این دیدار می دانست در 15 دقیقه پایانی نتوانست در مقابل فشار و حملات استقلال دوام بیاورد و دیدیم در ثانیه های آخر بازی قائدی توانست روی خلاقیت های فردی اش، گل تساوی را وارد دروازه سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار دفاع استقلال ایراد دارد/ مقابل تراکتور نباید اشتباهات دربی تکرار شود

ساختار دفاع استقلال ایراد دارد/ مقابل تراکتور نباید اشتباهات دربی تکرار شود