مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 19:152021-01-17بين الملل

موج محکومیت عرضه محصولات صهیونیستی در بازارهای دبی


تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی از عرضه و تبلیغ فروش میوه انار از محصولات شهرک نشینان صهیونیست در یکی از بازارهای دبی با موج محکومیت شدید از سوی فعالان و کاربران همراه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تصاویر محصولات کشاورزی شهرک نشینان صهیونیست که در دبی به فروش می رسد با موجی از محکومیت در شبکه های اجتماعی همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، فعالان شبکه های اجتماعی معتقدند حکومت امارات در حالی برای محصولات صهیونیستی در این کشور تبلیغ می کند که این محصولات در زمین های به سرقت رفته از فلسطینی ها کاشته شده است.

حساب کاربری اسراییل بالعربیه وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه تصاویری از محصولات شهرک نشینان صهیونیست را در یکی از بازارهای دبی منتشر کرد و در زیر آن نوشت: انار اسراییلی در بازار میوه و تره بار دبی فروخته می شود.

دبی نه تنها محصولات اسراییلی را می فروشد، بلکه با افتخار تصویر این محصولات را در کنار پرچم اسراییل برای تبلیغ در معرض عموم قرار می دهد.

این تصویر موج محکومیت ها را در توییتر به همراه داشت.

حمد الشامسی یک فعال حقوقی امارات نوشت: محصولات خاک فلسطین در حالی وارد امارات می شود که روی آن برچسب پرچم اسراییل خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج محکومیت عرضه محصولات صهیونیستی در بازارهای دبی

موج محکومیت عرضه محصولات صهیونیستی در بازارهای دبی