مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 18:452021-01-17پزشكي

شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 425 نفر رسید


رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در استان به 425 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در استان به 425 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته یک بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد.

پرویز یزدان پناه افزود: هم اکنون 110 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 35 بیمار کرونایی قطعی بوده و 5 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: امروز نیز جواب 290 نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که 26 درصد موارد، مثبت گزارش شد و بیشترین موارد مثبت در کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با توجه به وضعیت نزولی کرونا در استان، ولی نگران ورود به خیز دیگری هستیم.

وی از عادی انگاری مردم، صنوف و ادارات دولتی، کاهش رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط بسیاری از مردم و صنوف، افزایش تعداد تجمعات و تعداد شرکت کنندگان در تجمعات، افزایش مسافرت ها بخصوص به مناطق گرمسیری استان، تقسیم اقلام ضروری مردم در تعداد کمی از مغازه ها، پنهانکاری بعضی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 425 نفر رسید

شمار جانباختگان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 425 نفر رسید