مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 18:202021-01-17سياسي

حرکت از مصلحت اندیشی به سوی صدور احکام انقلابی و قاطع در سند تحول قضایی


معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: حرکت از مصلحت اندیشی به سوی صدور احکام انقلابی و قاطع یکی از چرخش های سند تحول قضایی است.

- ایسنا/کرمان معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: حرکت از مصلحت اندیشی به سوی صدور احکام انقلابی و قاطع یکی از چرخش های سند تحول قضایی است.

مهدی بخشی در نشست تبیین ابعاد سند تحول قضایی در جمع مدیران قضایی، دادستان ها و قضات جنوب استان کرمان اظهار کرد: برنامه محوری از الزامات تحقق اهداف سازمانی به شمار می رود و سند تحول قضایی براساس مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکیدات ویژه ایشان بر برنامه محوری تدوین و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه سند تحول قضایی زمینه ای را فراهم می کند که قوه قضاییه در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یابد، گفت: شهید آیت الله بهشتی به عنوان معمار اصلی قوه قضاییه همواره مطرح بوده اند و از آیت الله رییسی، ریاست کنونی قوه قضاییه می توان به عنوان معمار دوم این دستگاه یاد کرد که نیازهای اساسی و اصلاحات موردنیاز بنای قوه قضاییه را شناسایی کرده و براساس سند تحول قضایی در راستای رفع آن گام برمی دارد.

بخشی تصریح کرد: حرکت از مصلحت اندیشی به سوی صدور احکام انقلابی و قاطع یکی از چرخش های تحولی این سند است و شخصیت قضات باید در این چارچو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت از مصلحت اندیشی به سوی صدور احکام انقلابی و قاطع در سند تحول قضایی

حرکت از مصلحت اندیشی به سوی صدور احکام انقلابی و قاطع در سند تحول قضایی