مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 17:152021-01-17سياسي

آغاز طرح «همیار اورژانس » در رفسنجان


رییس اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان از آغاز طرح همیار اورژانس در رفسنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدرضا حسینی زینلی با اشاره به آغاز طرح همیار اورژانس در رفسنجان اظهار کرد: منظور از همیار اورژانس دریافت خدمات داوطلبانه ای است که ما می توانیم از افراد جامعه داشته باشیم.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی رفسنجان عنوان کرد: طبق اساس نامه سازمان اورژانس کشور که سال 96 در هیات دولت به تصویب رسید، سازمان اورژانس متعهد شد، برای افزایش توانمندی، مسئولیت پذیری و آگاهی جامعه و افراد و خانواده ها اقداماتی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه افراد جامعه در صورتی که تمایل داشته باشند، می توانند با اورژانس همکاری کنند، گفت: برنامه های واحد جذب داوطلبان در اورژانس رفسنجان فعال شده تا افراد جامعه، خانواده ها و حتی سازمان های دولتی و خصوصی بتوانند با اورژانس همکاری داشته باشند.

حسین زینلی با بیان اینکه همیاران اورژانس افرادی هستند که مدارک تخصصی و دانشگاهی مربوطه را ندارند و می توانند در دوره های آموزشی که اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت های پزشکی برگزار می کند، شرکت کرده و آموزش کمک های اولیه را ببیند، این افراد در مواقع لازم و بحران ها می توانند در ارائه خدمات اولیه به ما کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح «همیار اورژانس » در رفسنجان

آغاز طرح «همیار اورژانس » در رفسنجان