مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 17:002021-01-17سياسي

کمیسریای عالی انتخابات عراق خواستار تعویق برگزاری انتخابات پارلمانی شد


کمیسریای عالی انتخابات عراق پیشنهاد داد موعد انتخابات پارلمانی که از سوی دولت الکاظمی اعلام شده بود، به تعویق بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیساریای عالی انتخابات در عراق موعدی را برای برگزاری انتخابات پارلمانی پیشنهاد داد.

رسانه های عراق یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که این نهاد عراقی که وظیفه نظارت بر روند برگزاری انتخابات در این کشور را دارد، به مصطفی الکاظمی ، نخست وزیر عراق پیشنهاد داده است که 16 نوامبر (25 آبان) به عنوان روز برگزاری انتخابات مذکور اعلام شود.

این پیشنهاد درحالی مطرح می شود که دفتر نخست وزیری عراق یازدهم آذرماه، ششم ژوئن آینده (17 خرداد) را زمان برگزاری انتخابات پارلمانی اعلام کرده بود.

کمیسریایی عالی انتخابات عراق در چرایی درخواست تعویق موعد انتخابات پارلمانی گفته است که این درخواست با توجه به پایان مدت تعیین شده برای ثبت نام ائتلاف های سیاسی و کم بودن تعداد این ائتلاف ها صورت گرفته است تا زمینه و فرصت برای ثبت نام نامزدهای بیشتر مهیا و سالم بودن انتخابات تضمین شود.

هنوز از اعلام این خبر ساعتی نگذشته که سلام الشمری ، نماینده عضو ائتلاف سائرون (وابسته به جریان الصدر به ریاست مقتدی الصدر) به این پیشنهاد واکنش نشان داد و گفت: اگر این انتخابات به تأخیر بیفتد ما موضع دیگر و قاطعانه ای خواهیم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسریای عالی انتخابات عراق خواستار تعویق برگزاری انتخابات پارلمانی شد

کمیسریای عالی انتخابات عراق خواستار تعویق برگزاری انتخابات پارلمانی شد