مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 16:252021-01-17اقتصادي

لزوم احیا و ترویج سنت قرض الحسنه توسط گروه های جهادی در آذربایجان غربی


رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: گروه های جهادی علاوه بر اینکه در عرصه های آموزشی، عمرانی و حمایت از نیازمندان تلاش می کنند، لازم است که در زمینه نهادینه سازی سنت قرض الحسنه تلاش کنند.

- سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: گروه های جهادی علاوه بر اینکه در عرصه های آموزشی، عمرانی و حمایت از نیازمندان تلاش می کنند، لازم است که در زمینه نهادینه سازی سنت قرض الحسنه تلاش کنند.

وی ادامه داد: طبق اعلام مسوولان سازمان مرکزی، تاکنون 23 هزار صندوق قرض الحسنه مردم یار و اشتغالزا با عضویت حدود یک میلیون نفر در سطح کشور ایجاد شده است، بنابراین انتظار داریم، گروه های جهادی بسیج برای معرفی رسالت صندوق ها و اهداف پیش بینی شده تلاش کنند.

رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی تصریح کرد: بسیج سازندگی در جنگ اقتصادی پیش رو باید برای تسهیل گری و به کارگیری ظرفیت های مردمی و دولتی اهتمام کند و یکی از این عرصه ها ترویج سنت قرض الحسنه برای حل مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور است.

وی یادآور شد: سازمان بسیج سازندگی در این زمینه یک هزار و 300 نفر تسهیل گر را آموزش داده تا این افراد برای راه اندازی صندوق ها و کمک به افراد عضو صندوق خدمت کنند، که این رویه در آذربایجان غربی نیز همگام با سراسر کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احیا و ترویج سنت قرض الحسنه توسط گروه های جهادی در آذربایجان غربی

لزوم احیا و ترویج سنت قرض الحسنه توسط گروه های جهادی در آذربایجان غربی