مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 15:102021-01-17ورزشي

کسب 2 مدال برنز در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان زنجانی


رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان استان زنجان در المپیادهای علمی موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

- سعید صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بنابر اعلام سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان، دانش آموزان سمپاد استان زنجان موفق به کسب دو مدال برنز در المپیادهای علمی سال تحصیلی 1399-1398 شدند.

رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه سپهر سلمانی یگانه در پایه یازدهم ریاضی موفق به کسب مدال برنز شد، افزود: وی از مدرسه شهید بهشتی 2 زنجان به این مسابقات اعزام شده بود که در المپیاد فیزیک این مقام را کسب کرد.

وی افزود: آرین قاسملو در پایه دهم تجربی باکسب مدال برنز در المپیاد زیست شناسی از مدرسه بهشتی 2 زنجان نیز دیگر مدال برنز استان زنجان را کسب کرد.

صفری با اشاره به اینکه المپیادهای علمی در سه مرحله برگزار می شود، تصریح کرد: برگزیدگان این المپیادها از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و ارتقا در رتبه کنکور برخوردار خواهند شد.

 رییس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: امسال چهار دانش آموز استعداد درخشان از استان زنجان به مرحله نهایی(مرحله سوم)المپیاد های علمی کشور راه یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 2 مدال برنز در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان زنجانی

کسب 2 مدال برنز در المپیادهای علمی توسط دانش آموزان زنجانی