مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 14:452021-01-17اجتماعي

اینجا مفتاح و کلید پرورش، نام زهرا (س)


اینجا! پرچم عزای حضرت زهرا (س) با دستان کودکانه ای بلند شده که قرار است آینده ایران اسلامی را به بلندای نام منتقم حضرت مادر ترسیم کنند و تمدن نوین اسلامی را به راهبری نائب امام عصر رقم بزنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، این روزها که مدارس به واسطه تعطیلات معلمان و دغدغه مندانی که خود را مکلف کردند تا پرورش را همگام با آموزش در همین روزهای کرونایی در پیش بگیرند و به نظام آموزشی کشور تأکید کنند که پرورش نه تنها به اندازه آموزش بلکه بیش از آن مهم است و نباید در این روزها قربانی تعطیلات کرونایی شود.

در گوشه کنار شهر باران های نقره ای انگار مدرسه ای خود را ملزم کرده که پرچم پرورش را همگام با آموزش بلند کند و همگام با آموختن بابا آب داد مایه حیات بودن آب را هم به آن ها بیاموزند و این گونه خود را در مسیر حقیقی شغل انبیا قرار دهند.

در این روزهایی که پرچم عزای بی بی دوعالم صدیقه طاهره (س) در شهر میرزای کوچک، نام و بزرگ منشی شهرباران ها بلندشده، مدرسه تربیت قرآنی مفتاح پسران هم پرچم دار عزای حضرت مادر و پیشگام انتقال فرهنگ مادری اسلام به نسل جدید شد و با برپایی مجلس عزای حضرت زهرا (س) پرچم دار خط قرمز شیعیان گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا مفتاح و کلید پرورش، نام زهرا (س)

اینجا مفتاح و کلید پرورش، نام زهرا (س)