مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 14:252021-01-17اجتماعي

پایان هفته ای سرد و زمستانی در انتظار مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: روزهای نخست بهمن ماه 99 با تقویت و نفوذ سامانه سرد بارشی بارش برف و باران و کاهش دما در شمال پیش بینی می شود.

- احمد اسدی امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: فردا با شکل گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش نسبی دما هستیم که در دامنه ها و ارتفاعات همراه با وزش باد گرم خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از روز سه شنبه آخرین روز دی ماه با شکل گیری جریانات شمالی شاهد افزایش ابر و بارش های پراکنده و کاهش نسبی دما در اسمان استان هستیم.

اسدی تصریح کرد: براساس نقشه های هواشناسی، روزهای نخست بهمن ماه 99 با تقویت و نفوذ سامانه سرد بارشی انتظار داریم بارش ها در آسمان مازندران تشدید شود و همچنین دمای هوا نیز به صورت محسوس کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه بارش در ارتفاعات و دامنه های استان به صورت برف خواهد بود، اضافه کرد: بارش در مناطق جلگه ای به صورت مخلوط برف و باران خواهد بود.

معاون هواشناسی مازندران با اعلام اینکه روز جمعه این سامانه از آسمان استان خارج می شود، تصریح کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، تا اوایل هفته آینده با توجه به آسمانی صاف شاهد شب هایی سرد و یخبندان در استان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان هفته ای سرد و زمستانی در انتظار مازندران

پایان هفته ای سرد و زمستانی در انتظار مازندران