مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 12:202021-01-17اجتماعي

برف و باران در کشور تا پایان هفته/هشدار کاهش دما تا 20 درجه و توصیه به کشاورزان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از یکم تا 4 بهمن در شمال غرب، دامنه جنوبی البرز، سواحل خزر، شرق و جنوب شرق بین 8 تا 15 درجه سلسیوس کاهش دما پیش بینی می شود که این کاهش دما در شمال شرق بین 15 تا 20 درجه سلسیوس خواهد بود.

- صادق ضیاییان در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از چهارشنبه یکم بهمن تا شنبه چهارم بهمن کاهش محسوس دما و سرما را در برخی مناطق کشور داریم، بر این اساس در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز و سواحل خزر، شرق و جنوب شرق کشور بین 8 تا 15 درجه سلسیوس کاهش دما پیش بینی می شود که این کاهش دما در شمال شرق بین 15 تا 20 درجه سلسیوس خواهد بود.

وی افزود: در این راستا در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، همدان، مرکزی، قم، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و سیستان و بلوچستان  کاهش دما را خواهیم داشت.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: اثر این موضوع افزایش مصرف سوخت و حامل های انرژی است ضمن آنکه احتمال خسارت به محصولات و تاسیسات کشاورزی و یخبندان شبانه و همچنین یخ زدگی و لغزندگی جاده ها وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران در کشور تا پایان هفته/هشدار کاهش دما تا 20 درجه و توصیه به کشاورزان

برف و باران در کشور تا پایان هفته/هشدار کاهش دما تا 20 درجه و توصیه به کشاورزان