مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 12:202021-01-17بين الملل

کارنگی: مخالفان عربستانی در خارج از کشور قدرتمندتر شده اند


سرکوب های رو به رشد ولیعهد عربستان علیه اپوزیسیون در خارج از این کشور، تنها باعث قدرتمندتر شدن آنها و ایجاد چالش هایی بیشتر برای ولیعهد می شود.

- سرکوب های رو به رشد ولیعهد عربستان علیه اپوزیسیون در خارج از این کشور، تنها باعث قدرتمندتر شدن آنها و ایجاد چالش هایی بیشتر برای ولیعهد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز کارنگی در گزارشی نوشت: درحالیکه محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان اقدامات خصمانه ای را علیه اپوزیسیون در داخل و خارج این کشور انجام می دهد، مخالفان برون مرزی حضورشان را در سازمان ها و نهادهای بین المللی افزایش می دهند.

این اپوزیسیون با وجود اختلافاتی که دارند اما در یک مورد، مشترک هستند و آن وحدت در مقابل استبداد و خودکامگی ولیعهد عربستان است و این حرکت رو به رشد آنها در خارج از کشور بیانگر چالشی دیگر برای ولیعهد عربستان است.

تا پیش از 2015، فعالان داخلی عربستانی با وجود فضای محدود آزادی بیان باز هم اجازه داشتند تا انتقادهایشان را در روزنامه های محلی منتشر کنند اما با روی کار آمدن محمد بن سلمان این فضا نیز از آنها گرفته شد و تمامی راه های باقی مانده برای مخالفان بسته شد.

رویکرد به شدت خصمانه محمد بن سلمان به افزایش مخالفان در خارج از عربستان منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنگی: مخالفان عربستانی در خارج از کشور قدرتمندتر شده اند

کارنگی: مخالفان عربستانی در خارج از کشور قدرتمندتر شده اند