موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 12:052021-01-17اقتصادي

آمادگی برای اعمال محدودیت پروازهای کیش و قشم


در پی هجوم مسافران به کیش و قشم در روزهای اخیر، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که وظایف محوله در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی پروازها انجام شده و اگر اعلام کنند آماده اعمال محدودیت در این زمینه نیز هستیم.

- در پی هجوم مسافران به کیش و قشم در روزهای اخیر، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که وظایف محوله در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی پروازها انجام شده و اگر اعلام کنند آماده اعمال محدودیت در این زمینه نیز هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی روزهای گذشته اخبار و تصاویری درباره هجوم مسافران به جزایر جنوبی کشور به ویژه کیش و قشم منتشر می شود و این مسئله سبب بروز نگرانی های در زمینه شیوع و گسترش احتمالی کرونا شده است.

تورج دهقان زنگنه -رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت وگو با ایسنا، درباره این مسئله و اینکه آیا محدودیت هایی در این زمینه به سازمان ابلاغ شده است یا خیر؟ اظهار کرد: وظیفه سازمان هواپیمایی کشوری نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کروناست که تا کنون این اتفاق با دقت تمام انجام شده است.

وی افزود: یکی از این پروتکل ها اعمال محدودیت 60 درصدی پذیرش مسافر در پروازهای داخلی است که همچنان رعایت می شود و از این به بعد نیز بر روند اجرای دقیق و درست آن نظارت خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای اعمال محدودیت پروازهای کیش و قشم

آمادگی برای اعمال محدودیت پروازهای کیش و قشم