مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 12:002021-01-17اقتصادي

کاهش ظرفیت تعاونی مرزنشینان در سالهای گذشته


رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت تعاونی های مرزنشین از طرح پیشنهاد تمدید خودکار کارت های الکترونیک مرزنشینان به مدت دو سال خبر داد.

- رییس کمیسیون مرزنشینان اتاق تعاون با تاکید بر لزوم افزایش ظرفیت تعاونی های مرزنشین از طرح پیشنهاد تمدید خودکار کارت های الکترونیک مرزنشینان به مدت دو سال خبر داد.

یاسر فیضی ـ در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی هفته های اخیر جلسه ای میان اتاق تعاون ایران و وزارت صنعت، معدن وتجارت برگزار و در این جلسه پیشنهاد شد تا کارت های الکترونیک مرزنشینان به دلیل عدم استفاده در سال های گذشته به مدت دو سال تمدید شود که این پیشنهاد در دست بررسی است و در صورت تایید کارتهای الکترونیک اعضای مرزنشینان بدون مراجعه و به طور خودکار دو سال تمدید می شود.

کاهش ظرفیت تعاونی های مرزنشین در سالهای گذشته وی با اشاره به کاهش خدمات ارائه شده به مرزنشینان از سال 1396، گفت: متاسفانه کاهش معافیتهای گمرکی و تغییر اقلام مرزنشینان باعث شد تا ظرفیت تعاونی های مرزنشین هم کاهش یابد.

حذف امتیاز ارز ترجیحی 4200 تومانی و ارز نیمایی نیز مشکلاتی را برای مرزنشینان ایجاد کرد، در نتیجه وقتی مرزنشینان خدماتی دریافت نکردند رغبتی هم به دریافت کارت الکترونیک نشان ندادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ظرفیت تعاونی مرزنشینان در سالهای گذشته

کاهش ظرفیت تعاونی مرزنشینان در سالهای گذشته