مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 11:202021-01-17اقتصادي

مسافران قشم 42 درصد کم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا دهقانی زاده اظهار کرد: اکنون به طور مرتب پرواز بین مسیرهای داخلی همچون تهران، - مدیرکل فرودگاه قشم از کاهش 42 درصدی مسافر طی 9 ماه نخست امسال و کاهش 45 درصدی پرواز ها نسبت به سال گذشته، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا دهقانی زاده اظهار کرد: اکنون به طور مرتب پرواز بین مسیرهای داخلی همچون تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و گرگان و همچنین بین مسیرهای خارجی دوبی و مسقط برقرار است.

دهقانی زاده با بیان اینکه تاکنون کنسلی پرواز در این فرودگاه به دلیل نقص فنی یا بدی هوا رخ نداده است، افزود: مدتی پیش یک کنسلی در فرودگاه داشتیم که ارتباطی با فرودگاه نداشت و آنچه به وقوع پیوست مربوط به چارتر کننده پرواز بود.

مدیرکل فرودگاه قشم اظهار کرد: مطابق آمار، میزان تردد مسافر طی 9 ماه امسال، نسبت به 9 ماه سال گذشته، حدود 42 درصد کاهش داشته است که علت عمده آن، شیوع در این فرودگاه وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه قشم با اشاره به پروژه های در حال احداث در این فرودگاه گفت: اکنون دو پروژه در فرودگاه قشم؛ یکی ساختمان تکنیکال بلاک (برج مراقبت) و دیگری نصب سیستم ILS در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسافران قشم 42 درصد کم شد

مسافران قشم 42 درصد کم شد