مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 11:152021-01-17سياسي

دعوت عراق از سازمان های بین المللی برای نظارت بر انتخابات


کمیسیون عالی انتخابات عراق از تعدادی از سازمان های بین المللی و سفارت برای نظارت بر فرایند انتخابات پارلمانی زودهنگام این کشور در ششم ژوئن آینده (خرداد) دعوت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، جمانه الغلای سخنگوی کمیسیون عالی انتخابات عراق امروز به روزنامه الصباح عراق گفت: وزارت امور خارجه عراق اسامی 52 سفارتخانه عربی و خارجی و 19 سازمان بین المللی را در اختیار کمیسیون عالی انتخابات قرار داده و این کمیسیون برای نظارت بر مراحل فرایند انتخابات دعوت بعمل آورده است.

وی افزود: شمار کسانی که در انتخابات آینده شرکت خواهند کرد، به 25 میلیون و 139 هزار و 375 نفر رسیده است و این درحالی است که تعداد رای دهندگانی که برای کارت هوشمند (بیومتریک) ثبت نام کرده اند به 15 میلیون نفر رسیده و مجموع کارت های توزیع شده نیز تاکنون نزدیک به 13 میلیون عدد است.

سخنگوی کمیسیون عالی انتخابات عراق تصریح کرد: تعداد افرادی که خواهان به روزرسانی اطلاعات خود در روزهای تعطیل برای تضمین مشارکت در انتخابات هستند، رو به افزایش است زیرا اکثر رای دهندگان را کارمندانی تشکیل می دهند که از تعطیلات برای رفتن به 1076 مرکز بروز رسانی اطلاعات استفاده می کنند.

انتخابات زودهنگام پارلمانی عراق قرار است ششم ژوئن 2021 (نیمه خرداد 1400) برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت عراق از سازمان های بین المللی برای نظارت بر انتخابات

دعوت عراق از سازمان های بین المللی برای نظارت بر انتخابات