مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 11:102021-01-17اقتصادي

تعدیل 2000 نیروی ایران ایر، عیدی مدیرعامل بازنشسته به کارکنان!


از بهمن ماه سال گذشته که رسماً شیوع ویروس کرونا در ایران تایید شد، دولت تلاش کرد تا با استفاده از راهکار هایی از تعدیل نیرو ها در کسب و کار های مختلف جلوگیری کند.

- صنعت هوایی کشور بعد از اعمال تحریم ها شرایط سختی را به خود دید به طوری که با وجود 323 فروند انواع هواپیمای مسافربری با 48 هزار ظرفیت صندلی حمل و نقل هوایی، حدود 50 درصد آن به علت زمین گیر شدن هواپیماها و نبود قطعات فعلا قابل استفاده نمی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی ، کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی طی مصاحبه هایی اعلام کرده اند که اگر موتور مورد نیاز هواپیماهای زمین گیر شده در ایران تامین شود، شرکت های حمل و نقل هوایی می توانند تا 270 فروند هواپیمای مسافری را در ایران فعال کنند.

گفتنی است پس از امضای برجام و رفع تحریم ها شرکت های ایرانی برای توسعه ناوگان هوایی خود بیش از 250 فروند انواع هواپیمای مسافری را به شرکت های سازنده معتبر سفارش دادند؛ اما به علت تحریم های یکجانبه آمریکا در مجموع 16 فروند (13 فروند ای تی آر و 3 فروند ایرباس) هواپیمای جدید تحویل ایران شد و تحویل مابقی این هواپیماها به رغم امضای توافق نامه فروش بین شرکت های ایرانی و تولیدکنندگان به علت فشار خزانه داری آمریکا در ادامه دشمنی های این کشور با ملت ایران، عملا منتفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدیل 2000 نیروی ایران ایر، عیدی مدیرعامل بازنشسته به کارکنان!

تعدیل 2000 نیروی ایران ایر، عیدی مدیرعامل بازنشسته به کارکنان!