مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 10:452021-01-17حوادث

عوامل درگیری میدان 17 شهریور کرمانشاه با اقتدار پلیس دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: عوامل درگیری میدان 17 شهریور کرمانشاه که شب گذشته باعث برهم خوردن امنیت شده بودند با اقتدار پلیس دستگیر شدند.

- علیرضا دلیری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: حوالی ساعت 23 شب گذشته و به دنبال تماس تلفنی چند تن از شهروندان با پلیس 110 مبنی بر وقوع یک درگیری شدید میان تعدادی از اراذل و اوباش در میدان 17 شهریور کرمانشاه و اینکه حرکات و رفتار آنها باعث وحشت اهالی محل و رهگذران شده است، تیمی از مأموران به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل درگیری مشخص شد تعدادی از اراذل و اوباش در یک کافه به وسیله قمه با هم درگیر و این درگیری به بیرون از آن واحد صنفی نیز کشیده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شده و با اقتدار و در کمترین زمان ممکن به این درگیری که هر لحظه دامنه آن در حال گسترش بود پایان دادند.

دلیری بیان کرد: در همین راستا پنج نفر از عوامل اصلی درگیری با اقتدار پلیس دستگیر و بلافاصله پس از انتقال به کلانتری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آنجا هم به زندان منتقل شدند.

وی همچنین با اشاره به کشف و جمع آوری تعدادی سلاح سرد از اراذل و اوباش، برخورد پلیس با هرگونه ناامنی را سخت و قاطعانه عنوان و تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل درگیری میدان 17 شهریور کرمانشاه با اقتدار پلیس دستگیر شدند

عوامل درگیری میدان 17 شهریور کرمانشاه با اقتدار پلیس دستگیر شدند