مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:052021-01-17سياسي

خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر - یزد


پیکر مطهر شهید گمنام منطقه شرهانی عملیات محرم در دانشگاه علم و هنر یزد آرام گرفت.

- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، پیکر مطهر این شهید 19 ساله با حضور پرشکوه مردم دارلعباده یزد و ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در دانشگاه علم و هنر یزد آرام گرفت.

پیکر پاک این شهید گمنام قبل از ظهر امروز از میدان عالم به سمت بلوار شهدای گمنام و دانشگاه علم و هنر با خودرو تشییع و در صحن این دانشگاه در جوار جهاددانشگاهی استان با عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به خاک سپرده شد.

استان یزد که امروز میزبان چهار شهید گمنام در شهرهای یزد و بافق بود، هم اکنون پیکر مطهر 166 شهید گمنام را در خاک خود دارد.

عملیات آفندی محرم ساعت 22:08 روز دهم آبان ماه سال 1361 با رمز لا حَوْلَ وَلا قُوَّهَ إِلَّا بِاللهِ_ یا زینب علیها سلام در نوار مرزی ایران و عراق که از سمت شرق به رودخانه دویرج، شهر دهلران و موسیان و محور چم هندی، چم سری و عین خوش و شرهانی و همچنین از سمت غرب و در داخل خاک عراق شامل شهر علی الغربی، علی الشرقی و شهر عماره بود، آغاز شد.

این عملیات از اهمیت بالایی برخوردار بود به نحوی که صدام برای هدایت یگان های عراقی در منطقه حضور یافت و از حداکثر توان نظامی ارتش عراق برای جلوگیری از پیشروی نیروهای ایرانی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر - یزد

خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر - یزد