مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 09:002021-01-17بين الملل

میراث ترامپ برای حزب جمهوری خواه آمریکا؛ شکافی که هر روز عمیق تر می شود


سناتور جمهوریخواه رند پل هشدر داد، یک سوم از رای دهندگان جمهوریخواه در صورتی که سناتورهای این حزب در فرآیند استیضاح دونالد ترامپ رای به محکومیت او بدهند این حزب را ترک خواهند کرد.

- میراث ترامپ برای حزب جمهوری خواه آمریکا؛ شکافی که هر روز عمیق تر می شود سناتور جمهوریخواه رند پل هشدر داد، یک سوم از رای دهندگان جمهوریخواه در صورتی که سناتورهای این حزب در فرآیند استیضاح دونالد ترامپ رای به محکومیت او بدهند این حزب را ترک خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه نشنال ریویو، سخنان سناتور رند پل، در مصاحبه با یک برنامه فاکس نیوز بروز اختلاف فزاینده میان جمهوریخواهان مخالف و موافق با استیضاح دونالد ترامپ در کنگره در پی اغتشاشات ششم ژانویه در ساختمان این کنگره را نشان می دهد.

میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا بر اساس گزارشها امیدوار است که نمایندگان این حزب از فرصت این استیضاح برای تصفیه ترامپ از آن استفاده کنند هر چند که او نیازمند حمایت دست کم 16 سناتور جمهوریخواه دیگر از رای دادن به محکومیت ترامپ است.

رند پل در این مصاحبه گفت: ببینید من با نزاعی که چند روز پیش در ساختمان کنگره رخ داد موافق نیستم و من علیه لغو نتایج انتخابات رای دادم اما همزمان استیضاح هم در صورت همراهی جمهوریخواهان با آن یک مفهوم حزبی اشتباه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث ترامپ برای حزب جمهوری خواه آمریکا؛ شکافی که هر روز عمیق تر می شود

میراث ترامپ برای حزب جمهوری خواه آمریکا؛ شکافی که هر روز عمیق تر می شود