مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 08:052021-01-17اجتماعي

جو اصفهان تا پایان هفته ناآرام است / کاهش 2 درجه ای دما


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان اصفهان تا روز پنجشنبه ناآرام پیش بینی شده است و بارش های پراکنده برف و باران را در اکثر مناطق خواهیم داشت.

- ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر گذر موج ناپایدار جوی از روی استان تا اوایل روز دوشنبه است.

وی افزود: بر این اساس آسمان در اکثر مناطق استان قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر، وزش باد شدید تا نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه در مناطق غربی و جنوبی استان نیز بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می شود، اضافه کرد: در دیگر مناطق استان اصفهان نیز احتمال بارش باران و برق وجود دارد.

سامانه جدید جوی سه شنبه وارد استان می شود وی با بیان اینکه طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با ورود سامانه جدید جوی به استان شاهد ناآرامی های جوی خواهیم بود، ابراز داشت: فعالیت این سامانه تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت و در اکثر مناطق استان به صورت بارش باران خواهد بود.

هنرمند با بیان اینکه بیشینه دمای استان اصفهان طی 24 ساعت آینده یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش می یابد، ادامه داد: در این بازه زمانی دمای هوای اصفهان در گرم ترین ساعات به دما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو اصفهان تا پایان هفته ناآرام است / کاهش 2 درجه ای دما

جو اصفهان تا پایان هفته ناآرام است / کاهش 2 درجه ای دما