مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:102021-01-17بين الملل

فاکس نیوز: فرود موشک ایران در 100 مایلی ناو هواپیمابر آمریکایی


نیروی هوافضای سپاه در رزمایش اخیر امکان هدف قرار دادن اهداف متحرک دریایی در شعاع 2 هزار کیلومتری مرزهای کشور با موشک های بالستیک دوربرد نقطه زن را با موفقیت مورد آزمایش قرار داد.

- شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا به نقل از مقامات نظامی این کشور از فرود موشک بالستیک رزمایش سپاه در 100 مایلی ناو هواپیمابر نیمیتس آمریکا در شمال اقیانوس هند خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، فاکس نیوز به نقل از یک مقام ناشناس نظامی آمریکا نوشت: 2 موشک بالستیک شلیک شده ایران در جریان رزمایش نیروی هوا فضای سپاه در نزدیکی یک ناو هواپیمابر آمریکا در شمال اقیانوس هند و یک کشتی تجاری فرود آمده است.

یکی از موشک ها که از منطقه کویر مرکزی ایران شلیک شده و با طی مسافتی بیش از 1800 کیلومتر در شمال اقیانوس هند فرود آمده به فاصله 100 مایلی ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتس فرود آمده و موشک دیگر نیز در فاصله 20 مایلی یک کشتی تجاری فرود آمده است.

کشت زنی ناو هواپیمابر نیمیتس آمریکا در آب های شمال اقیانوس هند/ عکس:نیروی دریایی آمریکا منابع ناشناس نظامی آمریکا در گفتگو با فاکس نیوز ضمن اشاره به اینکه فرود موشک در نزدیکی کشتی تجاری مایه نگرانی است، تاکید کردند فرود موشک در 100 مایلی ناو هواپیمابر نیمیتس را یک تهدید قلمداد نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاکس نیوز: فرود موشک ایران در 100 مایلی ناو هواپیمابر آمریکایی

فاکس نیوز: فرود موشک ایران در 100 مایلی ناو هواپیمابر آمریکایی