مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:002021-01-17اجتماعي

کاهش دما در اغلب استان ها/ ورود سامانه جدید بارشی


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود سامانه جدید بارشی به کشور، دمای هوا در اغلب مناطق کشور حدود 8 تا 20 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، صادق ضیاییان گفت: بر اساس خروجی آخرین مدل های هواشناسی امروز (28 دی) در برخی مناطق استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، خوزستان، شمال فارس، بوشهر و دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه فردا (29 دی) در برخی مناطق شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش پراکنده خواهیم داشت، افزود: طی روز سه شنبه (30 دی) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، دامنه بارش ها شمال غرب کشور را در بر خواهد گرفت.

به گفته ضیاییان، طی روز چهارشنبه (1 بهمن) با گسترش این سامانه بارشی، دامنه فعالیت آن در شمال غرب، سواحل دریای خزر، غرب، ارتفاعات و دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روز پنجشنبه (2 بهمن) فعالیت سامانه بارشی علاوه بر این مناطق در بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور نیز خواهد بود، گفت: طی روز جمعه (3 بهمن) فعالیت این سامانه بارشی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما در اغلب استان ها/ ورود سامانه جدید بارشی

کاهش دما در اغلب استان ها/ ورود سامانه جدید بارشی