مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 07:002021-01-17سياسي

موشک ایران در فاصله 160 کیلومتری ناو «نیمیتز» آمریکا فرود آمد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرحله دوم و نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 15 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز جمعه در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران آغاز شد، - موشک ایران در فاصله 160 کیلومتری ناو نیمیتز آمریکا فرود آمد شبکه فاکس نیوز آمریکا مدعی شد که یک فروند موشک پرتاب شده در رزمایش سپاه پاسداران ایران در فاصله 100 مایلی (160 کیلومتری) ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز آمریکا در اقیانوس هند فرود آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مرحله دوم و نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 15 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز جمعه در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران آغاز شد، صبح روز (شنبه) با اجرای عملیات راهبردی موشک های بالستیک دوربرد ضد ناوهای متخاصم فرضی دشمن و انهدام اهداف به انجام رسید.

در این مرحله از رزمایش پس از کشف موقعیت ناوهای متخاصم فرضی دشمن توسط سامانه های اطلاعاتی نیروی هوافضای سپاه، موشک های بالستیک دوربرد کلاس های متنوع از فاصله 1800 کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

در همین راستا، شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا در گزارشی به نقل از منابع ناشناس مدعی شد که 2 فروند موشک دوربرد پرتاب شده در این رزمایش در فاصله 100 مایلی (160 کیلومتری) از ناو هواپیمابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موشک ایران در فاصله 160 کیلومتری ناو «نیمیتز» آمریکا فرود آمد

موشک ایران در فاصله 160 کیلومتری ناو «نیمیتز» آمریکا فرود آمد