مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 06:452021-01-17ورزشي

تراکتور - استقلال؛ بالاخره گذر مظاهری به تبریز افتاد


دو تیم تراکتور و استقلال در حالی فردا به مصاف هم خواهند رفت که حضور مظاهری دروازه بان فصل گذشته تراکتور در درون دروازه استقلال از نکات جالب توجه این دیدار محسوب می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دو تیم تراکتور و استقلال در حالی فردا به مصاف هم خواهند رفت که حضور مظاهری دروازه بان فصل گذشته تراکتور در درون دروازه استقلال از نکات جالب توجه این دیدار محسوب می شود.

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس، فردا دوشنبه با انجام دو دیدار به پایان خواهد رسید که در حساس ترین بازی این هفته، دو تیم تراکتور و استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

در جدول رده بندی، سرخ های تبریزی با 16 امتیاز چهارم و آبی های پایتخت با 19 امتیاز دوم هستند.

علی رغم اینکه در چند سال اخیر مصاف دو تیم تراکتور و استقلال، به لحاظ حواشی و حساسیت تحت تاثیر دیدار تراکتور و پرسپولیس قرار گرفته و جنجال های نبرد سرخ های تبریز و تهران به مراتب بیشتر از مصاف سرخابی های تبریز و تهران بوده، ولی به هر حال این دیدار نیز حساسیت های خاص خود را دارد.

حضور دو سرمربی جوان که چندین سال در مقابل هم بازی کرده اند، شرایط جدولی و انگیزه دو تیم برای رسیدن به صدر جدول و رقابت همیشگی ما بین تیم های تبریز و پایتخت را می توان از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار بر اهمیت این دیدار نام برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور - استقلال؛ بالاخره گذر مظاهری به تبریز افتاد

تراکتور - استقلال؛ بالاخره گذر مظاهری به تبریز افتاد