مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 05:552021-01-17پزشكي

استقبال پزشکان نهاوند از طرح نسخه نویسی الکترونیکی


رییس نظام پزشکی نهاوند با بیان اینکه طرح نسخه نویسی الکترونیکی مورد توجه پزشکان نهاوند قرار گرفته است گفت: مدت ابلاغ اجرای این طرح شاید به یک سال می رسد اما حدود چند ماهی است به طور جدی و عملی در داروخانه ها و مطب ها اجرایی شده است.

- غلامرضا مسعودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اظهار کرد: در حال حاضر تمام پزشکان نهاوند که طرف قرارداد با بیمه های تامین اجتماعی هستند از اجرای طرح استقبال خوبی کرده اند به گونه ای که در حال حاضر بیش از 99 درصد آنها در اجرای طرح همکاری کرده اند.

وی گفت: با اجرای این طرح بیمار می تواند در هر نقطه ای از کشور خدمات دارویی مورد نیاز خود را به صورت الکترونیکی از داروخانه دریافت کند ضمن اینکه مشکلات مربوط به نسخه نویسی کاغذی که بعضا ممکن است به صورتی ناخوانا نوشته شود برطرف خواهد شد.

رییس نظام پزشکی نهاوند با بیان اینکه نسخه نویسی الکترونیکی مزایای فراوانی دارد که می توان به نظام مند شدن اقلام دارویی، بهینه کردن مصرف دارو و صرفه جویی اقتصادی ناشی از آن اشاره کرد، درج سوابق پزشکی بیمار و جلوگیری از تکرار نسخه های مشابه را از دیگر مزایای طرح عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال پزشکان نهاوند از طرح نسخه نویسی الکترونیکی

استقبال پزشکان نهاوند از طرح نسخه نویسی الکترونیکی