مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 05:502021-01-17اقتصادي

افزایش تست های مثبت کرونا در کرمانشاه نگران کننده است/ زنگ خطر پیک چهارم بیماری


استاندار کرمانشاه با ابراز نگرانی از افزایش میزان تست های مثبت کرونا در استان، گفت: این افزایشی می تواند استاراتی برای آغاز موج چهام بیماری در استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طی هفته های گذشته و چند روز اخیر شاهد کاهش بستری های بیماران کرونایی در سطح استان هستیم، همچنین میزان آمار فوتی های متوسط روزانه و هفتگی هم کم شده است.

وی ادامه داد: الان علائم خوبی از شیوع بیماری کرونا در استان را نمی بینیم چرا که مثبت شدن تست های آزمایشگاهی افزایش پیدا کرده و این زنگ خطری برای استارت موج چهارم بیماری در استان است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر وضعیت استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا خوب است ادامه این وضعیت به رعایت مردم بستگی دارد، اصلا نباید عادی انگاری در مورد این ویروس صورت گیرد.

وی تصریح کرد: عادی انگاری شهروندان مشکلات فراوانی از جمله خسارت های اقتصادی به همراه دارد، با افزایش تعداد بسترهای و هوارد مرگ و میرها باید محدودیت های جدیدی دوباره اعمال شود که مطمئنا به اقتصاد مردم ضربه می زند.

بازوند در پایان اشاره ای به مسئله بازگشایی مدارس برای پایه های اول و دوم دبستان داشت و گفت: مدارس بازگشایی می شود ولی اجباری برای حضور دانش آموز نیست اگر خانواده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تست های مثبت کرونا در کرمانشاه نگران کننده است/ زنگ خطر پیک چهارم بیماری

افزایش تست های مثبت کرونا در کرمانشاه نگران کننده است/ زنگ خطر پیک چهارم بیماری