مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 05:052021-01-17سياسي

بانویی فراتر از زمان و مکان


سبک و سیره زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها، بیان گر چند بعدی بودن شخصیت ایشان است، شخصیتی که هم در بُعد فردی و خانوادگی الگو بوده و هم در بُعد اجتماعی و مشارکت جمعی نمونه ای بارز است و هم به عنوان یک هادی در بزنگاه های سیاسی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امروز را در سوگ بانویی نشسته ایم که سیلی ستم و تازیانه کینه را به جان خرید تا هجوم تندبادِ انکار، شمع یک‏ تنه حقیقت را خاموش نکند، فرشتگان هم از این داغ گریانند، زمین شیون می کند و آسمان می گرید.

امروز داغدار همسری شدیم که دفاع از امام زمانش را بر عشق بی بدیل و الهی اش ترجیح داد، داغدار مادری که شش ماهه اش را فدا و با رفتنش دیگر عزیزانش را در غربت زندگی غرق کرد تا صدای عدالت خاموش نشود.

و عزادار دختری که با غروب غمبار خورشید فروزان رسالت در 28 صفر سال دهم هجری، بیرق باورهای تابناک آسمانی و علم پیکار با سران ظلم، غصب و غارت را بر دوش گذاشت، تا هدایت نبوی و سعادت علوی را پاس بدارد و به گوش آیندگان برساند.

در هنگامه ای که سیاهی غصب حق و غبار غربت، اندیشه های خردورزان را به گونه ای آزار می داد که کمتر کسی یارای حضور در صحنه اعتقادی و دفاع در عرصه سیاسی را در خود می دید، امّا در این میان بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) برتر از هزاران مرد قدرتمند، پا به میدان مبارزه گذاشت و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانویی فراتر از زمان و مکان

بانویی فراتر از زمان و مکان