مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 04:502021-01-17بين الملل

تونس میلیون ها دلار از دارایی بلوکه شده بن علی در سوییس را از دست می دهد


تونس ده ها میلیون دلار از دارایی های زین العابدین بن علی، رییس جمهوری پیشین و خانواده اش را که هم اکنون در سوییس بلوکه شده، احتمالا از دست می دهد.

- تونس ده ها میلیون دلار از دارایی های زین العابدین بن علی، رییس جمهوری پیشین و خانواده اش را که هم اکنون در سوییس بلوکه شده، احتمالا از دست می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یورونیوز، یک مقام مسؤول در دفتر ریاست جمهوری تونس که خواست نامش فاش نشود روز شنبه 16 ژانویه (27 دی) با اعلام این خبر به خبرگزاری فرانسه گفت: تونس به دلیل انقضای تاریخ مسدود شدن این دارایی ها با خطر از دست دادن آنها روبروست.

این مقام مسؤول افزود: شورای فدرال سوییس اعلام کرده که اعتبار دستور مسدود شدن ده ساله بخشی از دارایی های خاندان بن علی در نیمه شب سه شنبه 19 ژانویه (30 دی) پایان می یابد و این موضوع از طریق کانال های دیپلماتیک به ما اطلاع داده شده است.

در 19 ژانویه 2011، پنج روز پس از فرار بن علی به دلیل خیزش مردمی، شورای فدرال سوییس دستور مسدود کردن پیشگیرانه دارایی های رییس جمهوری پیشین تونس و اطرافیانش در سوییس برای ده سال را صادر کرد.

پول هایی که دستور انسداد آنها قرار است روز سه شنبه برداشته شود، تنها بخشی از دارایی های خاندان بن علی در سوییس است و مجموع کل آنها فاش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونس میلیون ها دلار از دارایی بلوکه شده بن علی در سوییس را از دست می دهد

تونس میلیون ها دلار از دارایی بلوکه شده بن علی در سوییس را از دست می دهد