مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 04:402021-01-17اجتماعي

حدادی: آلودگی هوای کلانشهرها نتیجه کارشکنی دستگاه ها در سالیان گذشته است


سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: اگر در طول چند سال گذشته هر یک از دستگاه ها به وظایف قانونی که برای آنان تعریف شده است، عمل می کردند ما امروز با این وضعیت آلودگی هوا در سطح کشور به ویژه کلانشهرها مواجه نبودیم.

- سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: اگر در طول چند سال گذشته هر یک از دستگاه ها به وظایف قانونی که برای آنان تعریف شده است، عمل می کردند ما امروز با این وضعیت آلودگی هوا در سطح کشور به ویژه کلانشهرها مواجه نبودیم.

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت آلودگی هوای کلانشهرها، بیان کرد: ‏نقش و سهم دولت در تولید آلودگی هوا بسیار قابل توجه تر و بیشتر از مردم است.

متاسفانه در طول سالیان گذشته دولت و به ویژه سازمان محیط زیست به وظایف خود آنطور که باید و شاید در این حوزه عمل نکرده و نظارت جدی نداشته اند.

وی در ادامه اظهار کرد: چه در حوزه کنترل منشاء آلودگی هوا و چه در حوزه ارتقای امکانات شهری دولت وظایفی برعهده دارد که در انجام آن ها کوتاهی کرده است.

متاسفانه سازمان محیط زیست نیز در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی کرده و به حاشیه رفته است.

اگر در طول 6 سال گذشته هر یک از دستگاه ها به وظایف قانونی که برای آنان در بحث کنترل آلودگی هوا تعریف شده است، عمل می کردند ما امروز با این وضعیت در کلانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی: آلودگی هوای کلانشهرها نتیجه کارشکنی دستگاه ها در سالیان گذشته است

حدادی: آلودگی هوای کلانشهرها نتیجه کارشکنی دستگاه ها در سالیان گذشته است