مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 03:202021-01-16سياسي

جامعه ای رو به زوال


چندین دهه است که آمریکا در مسیر اشتباهی حرکت می کند و رهبرانمان تصمیمات به شدت حماقت باری گرفته اند.

اکنون اطرافمان را همه جا دردی جانکاه فراگرفته است و این درد و رنج هر روز فقط بیشتر خواهد شد، - خبرگزاری فارس ـ گروه غرب از نگاه غرب: آیا زندگی کردن در جامعه ای رو به زوال و فساد زده که از هم گسیختن شیرازه اش را در همه جا می توان مشاهده کرد لذتی دارد؟ تازه ترین اعداد و ارقام اقتصادی به شدت ناراحت کننده هستند، ولی اکنون که آزادی بیان منسوخ شده و نخبگان در حال تحکیم کنترل خود بر تمام جنبه های جامعه ما هستند، به ما اطمینان خاطر داده می شود که روزهای بهتر در همین حوالی هستند.

تنها چیزی که از ما خواسته می شود این است که این هنجار جدید را بپذیریم، وضعیتی که شامل زندگی در خانه های نقلی ، خوردن کرم ها به جای تنقلات و ابراز نکردن افکار مستقلی است که با روایت های رسمی جریان اصلی فرق دارند.

پس با در نظر داشتن این نکات، می کوشم از میان خبرهای اقتصادی بسیار بدی که به ما می رسد، چند خبر را به مثبت ترین شکل ممکن واکاوی کنم.

این هفته آگاه شدیم که 965 هزار آمریکایی دیگر درخواست های جدیدی را برای دریافت مزایای بیکاری طی هفته گذشته ارائه داده اند: تعداد کسانی که به دنبال دریافت مزایای بیکاری هستند هفته گذشته به 965 هزار نفر افزایش یافت که بیشترین رقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ای رو به زوال

جامعه ای رو به زوال