مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 03:052021-01-16ورزشي

فرزام: نازنین ملایی بیشتر نگران اعتبارش بود/ تلنگری شد که بیشتر حواسمان را جمع کنیم


سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: اتفاقی که برای نازنین ملایی افتاد تلنگری شد که برای هر موردی حتما از فدراسیون پزشکی استعلام گرفته شود.

- سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: اتفاقی که برای نازنین ملایی افتاد تلنگری شد که برای هر موردی حتما از فدراسیون پزشکی استعلام گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بانوی ملی پوش رویینگ که امید کسب سهمیه المپیک است، داروی درمانی را مصرف می کرد که ممنوعه بوده و از این مسئله نیز بی اطلاع بوده است.

هر چند که فدراسیون پزشکی ورزشی هنوز تصمیم خود را به صورت رسمی در مورد این بانوی ملی پوش اعلام نکرده است اما با توجه به ارائه مدارک پزشکی و مطلع کردن ماموران نادو از مصرف این دارو در زمان دادن تست دوپینگ به نظر می رسد که تصمیم سخت گیرانه ای در موردش گرفته نشود.

افشین فرزام در گفتگو با ایسنا درباره ی اتفاقی که برای نازنین ملایی رخ داد و اینکه فکر نمی کند کمیته پزشکی فدراسیون باید فعال تر باشد، بیان کرد: مشکل این بود که او فرم معاینه درمانی را پر نکرده بود.

چندین مرتبه دوره های آموزشی در زمینه دوپینگ در قایقرانی برگزار شد.

او با پزشک قبلی فدراسیون در تماس بوده و از او استعلام گرفته بود و زمانی که موافقت پزشک را گرفت اقدام به مصرف دارو کرده بود اما این مسئله نشان داد که نباید به سادگی از کنار چنین مسائلی گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزام: نازنین ملایی بیشتر نگران اعتبارش بود/ تلنگری شد که بیشتر حواسمان را جمع کنیم

فرزام: نازنین ملایی بیشتر نگران اعتبارش بود/ تلنگری شد که بیشتر حواسمان را جمع کنیم