مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 دی 1399 ساعت 01:102021-01-16بين الملل

جروزالم پست: رزمایش گسترده موشکی ایران، پیامی به آمریکا و اسراییل است


رزمایش گسترده موشکی ایران، پیامی به آمریکا و اسراییل است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه جروزالم پست در یادداشتی به بررسی رزمایش گسترده موشکی پیامبر اعظم (ص) 15 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پرداخته و نوشت این رزمایش حامل پیام صریحی به آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است.

در ابتدای این یادداشت با اشاره به انتقام سپاه از ترور سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس توسط نظامیان تروریست آمریکایی، آمده است: این [رزمایش] یک سال بعد از شلیک موشک های بالستیک توسط ایران به نیروهای آمریکایی در عراق انجام می شود .

جروزالم پست نوشت: رزمایش موشکی گسترده ایران که در آن موشک های دوربرد، پهپاد و دیگر تسلیحات به نمایش گذاشته شده، در حال انجام شدن در ابتدای هفته جاری است و به عنوان پیامی برای کشورهای [عربی حاشیه] خلیج [فارس]، آمریکا و اسراییل عمل می کند .

این روزنامه به توضیح بخشی از اقدامات انجام شده در این رزمایش پرداخت: ایران از پهپادها برای حمله به یک سامانه پدافند موشکی استفاده کرد وسپس بارانی از موشک های بالستیک ذوالفقار، زلزال و دزفول شلیک کرد.

پهپادها به منظور خنثی کردن پدافندهای هوایی برای موشک های در حال نزدیک شدن استفاده شدند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جروزالم پست: رزمایش گسترده موشکی ایران، پیامی به آمریکا و اسراییل است

جروزالم پست: رزمایش گسترده موشکی ایران، پیامی به آمریکا و اسراییل است