مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 23:552021-01-16بين الملل

مجلس اعلای اسلامی عراق تحریم آستان قدس رضوی را محکوم کرد


رییس مجلس اعلای اسلامی عراق اقدام آمریکا در تحریم آستان قدس رضوی را محکوم کرد و آن را تعدی آشکار به مقدسات مسلمین برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عراقی، مجلس اعلای اسلامی عراق تحریم آستان قدس رضوی از سوی آمریکا را محکوم کرد و آن را تعدی آشکار به مقدسات مسلمین برشمرد.

همام حمودی رییس مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای گفت: بسیار جای تأسف است که قلدری آمریکا به قرار دادن آستان قدس رضوی و متولی امور آن در فهرست تروریسم می رسد.

وی همچنین این اقدام را تعدی آشکار به مقدسات مسلمانان و آزادی های دینی و عبادتی آنها برشمرد که منشور جهانی حقوق بشر بر آنها تاکید دارد.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق با بیان اینکه این اقدام دولت ترامپ مغایر با اخلاق سیاسی و عرف بین المللی است، افزود: این اقدام دولت آمریکا میزان خصومت، ذهنیت فاسد و فروپاشی ارزش های انسانی و خطر تداوم حضور آن برای صلح بین المللی و دروغ بودن شعارهایش را نشان می دهد.

گفتنی است که در ادامه مواضع خصمانه واشنگتن علیه تهران، وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه از اعمال تحریم های جدیدی در ارتباط با ایران خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خزانه داری آمریکا در این خصوص اعلام شده است که دفتر کنترل دارایی های خارجی این وزاتخانه (OFAC)، 16 نهاد از جمله تولید کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس اعلای اسلامی عراق تحریم آستان قدس رضوی را محکوم کرد

مجلس اعلای اسلامی عراق تحریم آستان قدس رضوی را محکوم کرد