مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 21:302021-01-16اقتصادي

تولید اتان با خلوص 98 درصد در پالایشگاه گاز ایلام


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: گاز اتان با خلوص 98 درصد در این واحد صنعتی تولید می شود و در حال حاضر تحویل واحد الفین پتروشیمی ایلام می گردد.

- دکتر روح اله نوریان اظهار کرد: اتان یکی از محصولات با ارزش پالایشگاه گاز ایلام است که در طراحی اولیه بعنوان خوراک پتروشیمی ایلام در نظر گرفته شده است.

وی گفت: قبل از راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام ، این محصول به عنوان گاز سوخت پالایشگاه و مابقی آن به همراه گاز طبیعی به خط سراسری تزریق می شد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خاطر نشان کرد: اتان یکی از 5 محصول پالایشگاه گاز ایلام می باشد که بر اساس طراحی به همراه دو محصول میعانات گاز و گاز مایع خام برای ایجاد ارزش افزوده به عنوان خوراک در اختیار پتروشیمی ایلام قرار می گیرد .

نوریان با اشاره به اینکه این محصول توسط خط لوله 12 کیلومتری به پتروشیمی ارسال می شود، گفت: ظرفیت طراحی پالایشگاه گاز ایلام در فاز اول به میزان 330 هزار مترمکعب در روز و در فاز دوم 550 هزار مترمکعب در روز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی پالایش گاز ایلام، وی تاکید کرد: این ماده در پتروشیمی ایلام به محصول با ارزش اتیلن تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اتان با خلوص 98 درصد در پالایشگاه گاز ایلام

تولید اتان با خلوص 98 درصد در پالایشگاه گاز ایلام