مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 21:152021-01-16سياسي

سرود مصباح ولایت رونمایی شد


مراسم رونمایی از سرود مصباح ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مراسم رونمایی از سرود مصباح ولایت با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب و از سوی قرارگاه فرهنگی جهادی المهدی(عج) سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.

سرود مصباح ولایت، سرودی است که از سوی یکی از گروه های سرود یزد به مناسبت ارتحال آیت الله محمدتقی مصباح یزدی سروده شده است.

در این مراسم صابر خراسانی و سیدمهدی تحویل دار به شعرخوانی و مرثیه سرایی پرداخته و همچنین حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد به ایراد سخن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلین سیدعلی اکبر حسینی نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب، در سخنان خود گفت: آیت الله مصباح یزدی در مؤسسه باقرالعلوم(ع) کادرسازی را شروع کردند و بعید می دانم مجموعه ای با این حجم از پژوهشگران برجسته و فاخرتر از مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی داشته باشیم.

وی افزود: تنها 65 هزار نفر در اردوهای ولایت این مؤسسه آموزش دیدند که بارها شاهد بودم وقتی با این افراد می نشستیم می گفتند ما با حضور در این دوره تازه فهمیدیم اسلام و نماز و ولایت چیست؟ ایشان تلاش شبانه روزی در این عرصه داشتند و بنده خودم شاهد بودم که 20 نفر از دانش پژوهان موفق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرود مصباح ولایت رونمایی شد

سرود مصباح ولایت رونمایی شد