مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 21:152021-01-16سياسي

بر بدن نحیف رسانه ها با ندانم کاری شلاق نزنیم


رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام با تاکید بر اینکه نقد درون گفتمانی در بین رسانه ها یک ضرورت است، گفت: نباید با لجاجت و ندانم کاری بر بدن نحیف رسانه ها شلاق زد.

- سامی شهبازی در همایش مجازی روسای خانه مطبوعات و رسانه های کشور با اشاره به مشکلات بین بازرسان و هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور که با ارسال نامه های سرگشاده به مقامات مسئول و طرح در سطح رسانه ها همراه بود، واکنش نشان داد و گفت: این اتفاق نشان می دهد که ما فاقد فهم مشترک در زمینه کار صنفی هستیم و دارای عقب ماندگی های تشکیلاتی هستیم که باید سعی کنیم جبران شود.

وی مجمع عمومی و اساسنامه فعلی خانه های مطبوعات را به رغم نیاز به اصلاحات جدی و اجتناب ناپذیر، فصل الخطاب خواند و تصریح کرد: در این بستر باید فعلا مشکلات را رفع و رجوع کنیم.

شهبازی تاکید کرد: برای رسیدن به قله در کار صنفی به رغم پیشرو بودن نسبت به سایر اقشار، کاستی های جدی و چالش برانگیز دیده می شود که باید با گذر از منیت ها و پرده دری های غیرضروری رفع و رجوع کنیم تا به وحدت برسیم.

وی تاکید کرد: ما فقط میز قدرت مدیران هستیم ولی در درون برای خودمان چیزی برای ارائه نداریم! شهبازی اقتصاد کنونی رسانه ها را درهم پوکیده عنوان کرد و گفت: بی تردید هم هیئت مدیره کشور و هم استان ها نتوانستیم کاری انجام بدهیم و حتما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر بدن نحیف رسانه ها با ندانم کاری شلاق نزنیم

بر بدن نحیف رسانه ها با ندانم کاری شلاق نزنیم