مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:552021-01-16ورزشي

«آقا معلم» و نوزدهمین تجربه مربیگری/ جلالی: امیدوارم نساجی به جایگاه واقعی اش برسد


سرمربی جدید نساجی ابراز امیدواری کرد این تیم را به جایگاه واقعی خود برساند و باعث خوشحالی هواداران نساجی شود.

- آقا معلم و نوزدهمین تجربه مربیگری/ جلالی: امیدوارم نساجی به جایگاه واقعی اش برسد سرمربی جدید نساجی ابراز امیدواری کرد این تیم را به جایگاه واقعی خود برساند و باعث خوشحالی هواداران نساجی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید جلالی که در فوتبال ایران به آقا معلم شهرت دارد، بار دیگر در قامت منجی به تیمی لیگ برتری ملحق شده و قرار است پروسه پردردسر خروج یک تیم ته جدولی از بحران را اجرا کند.

جلالی که مربیگری را از اوایل دهه سوم زندگی خود و از حدود 20 سالگی آغاز کرده، ساعاتی قبل هدایت نساجی قائمشهر را بر عهده گرفت تا این تیم رده چهاردهمی و باسابقه و همینطور پرطرفدار در شمال ایران را از بحران خارج کند تا این تیم تبدیل به نوزدهمین تیم تحت هدایت او شود.

البته نساجی برای مجید جلالی غریبه نیست و او دقیقا دو سال قبل هم همین ماموریت را در نساجی بر عهده داشت و توانست در نخستین فصل حضور قرمزپوشان در لیگ برتر، حکم بقای آن ها را در بالاترین سطح فوتبال ایران کسب کند.

حالا جلالی در تکرار ماموریت خود که در این سال ها به خوبی توانسته از عهده آن برآید، از فردا به طور رسمی در تمرینات شرکت می کند و تیمش را برای دیدار با شهرخودرو در هفته دوازدهم لیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آقا معلم» و نوزدهمین تجربه مربیگری/ جلالی: امیدوارم نساجی به جایگاه واقعی اش برسد

«آقا معلم» و نوزدهمین تجربه مربیگری/ جلالی: امیدوارم نساجی به جایگاه واقعی اش برسد