مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:552021-01-16سياسي

آیا تغییرات اقلیمی، مدیریت کشور را غافلگیر خواهد کرد؟


دکتر علیرضا واعظی، عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم زمین، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، در یادداشتی از سخنان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تغییرات اقلیمی و مسائل محیط زیستی استقبال کرد.

- دکتر علیرضا واعظی، عضو هیأت علمی پژوهشکده علوم زمین، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور در یادداشتی نوشت: تغییرات اقلیمی از موضوعات مهم جهان معاصر است که در کشور ما به دلایلی هنوز زیاد جدی گرفته نشده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سخنان مورخ 25 دی 1399 که در همایش رؤسا و دبیران استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بیان شد، مشکلات اقتصادی ، نفوذ و جنگ نرم ، و تهدیدات زیستی و تغییر اقلیم را سه چالش مهم کشور در دهه آینده دانست و خواستار توجه و وحدت دلسوزان کشور برای پیشرفت کشور و مهار چالشهای فرارو شد.

توجه به موضوع تغییر اقلیم و محیط زیست و تاکید بر آن به عنوان یکی از سه چالش دهه آینده کشور، از زبان یکی از مسئولان ارشد کشور عزیزمان ایران، قوت قلبی برای جامعه علمی و دانشگاهی و نخبگان کشور بود؛ خصوصاً با توجه به نوظهور بودن پدیده تغییر اقلیم ، ورود آن به گفتمان نظام اسلامی در سطح حاکمیت از طرف دکتر رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعنوان نهادی که بالاترین بازوی مستشاری مقام معظم رهبری است، نشان از نگاه علمی و درک ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا تغییرات اقلیمی، مدیریت کشور را غافلگیر خواهد کرد؟

آیا تغییرات اقلیمی، مدیریت کشور را غافلگیر خواهد کرد؟