مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 20:502021-01-16اقتصادي

شیوع کرونا کمترین عارضه را در بخش های تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی ایجاد کرد


در ایام شیوع کرونا، شاهد کمترین عارضه در بخش های تولیدی و صنعتی استان بودیم که نتیجه ی همراهی و تعامل بخش های مختلف استان است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در ایام شیوع کرونا، شاهد کمترین عارضه در بخش های تولیدی و صنعتی استان بودیم که نتیجه ی همراهی و تعامل بخش های مختلف استان است.

محمدرضا پورمحمدی عصر شنبه در شصت و هشتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی، با اشاره به سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان، گفت: مقرر شد روند اجرای مصوبات و توافقات صورت گرفته در این سفر بعد از یک ماه از سوی وزارت صمت پیگیری شود که لازم است مسئولان امر در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: ایجاد خط تولید خودرو و تحقق پروژه های مربوط به صنعت مس و نفلین سینیت، مهم ترین پروژه های مصوب در این سفر بودند که این سه پروژه مهم باید از سوی مسئولان دولتی مربوط و فعالان بخش خصوصی مورد پیگیری قرار گیرند.

وی با اشاره به سپردن مسئولیت توسعه ارتباطات تجاری با کشورهای همسایه به آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: توسعه همکاری های منطقه ای جزو اولویت های استان است و باید از این فرصتی که در اختیار استان قرار گرفته است استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع کرونا کمترین عارضه را در بخش های تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی ایجاد کرد

شیوع کرونا کمترین عارضه را در بخش های تولیدی و صنعتی آذربایجان شرقی ایجاد کرد